Since Februray 7th, 1991, Our Lord Jesus Christ, Most Holy Mary, Saint Joseph , the Holy Ghost, the Angels and Saints, have been appearing daily in Jacareí, São Paulo, Brazil, at 6:30PM (Brasília time). She introduces Herself as Queen and Messenger of Peace and makes one last call to conversion, through a Young man: Marcos Tadeu, who in the beginning of the Apparitions was only 13 years old. They are the most intense Apparitions in the history of our country, and Most Holy Mary says that they are the last Apparitions for Humanity. The Mother of God asked that would be done every day, at 8 PM, the Holy Hour of Peace, so that families convert themselves and the world has Peace. She promised Her protection to the families who do it every day. Our Lady says that the Apparitions of Jacareí and of Medjugorje (ex-Yugoslavia) are the continuation and the CONCLUSION of Fatima.

Saturday, December 31, 2011

14.12.2011 – Mensaje de María Santísima

14.12.2011 – Mensaje de María Santísima:

“- Mis hijos, Yo os Amo y estoy siempre con vosotros. No temáis porque vuestra Madre del Cielo está muy cerca de vosotros y sabe todo lo que necesitáis. Rezad mucho el Santo Rosario y todas las Oraciones que Yo os di pues a través de ellas voy a conduciros a una gran Santidad. La Verdadera Devoción a Mí es ardiente y cuánto más una alma Me sirve por la Oración de Mi Rosario más ella arde en santos deseos de servirMe por medio del Santo Rosario y más ella busca llevar a todas las almas que pudiere a también servirMe por medio de él. Cuando muchas almas Me amaren y sirvieren por medio del Santo Rosario Yo derramaré poderosamente las Gracias Eficaces de Mi Corazón Inmaculado sobre el mundo entero transformándolo en un Jardín de Gracia y Santidad. Rezad, rezad y rezad mucho Mi Rosario. A todos Bendigo en este momento con todo Mi Amor.”